Information og huskeliste til vores E-sport events

Inden ankomst

  • Print og underskriv deltagererklæringen (er deltageren ikke myndig, skal deltagererklæringen underskrives af forælder/værge)
  • Pak alt hvad du behøver til et sjov event med spil (se vores huskeliste)
  • Opdater/patch din computer/konsol med de seneste sikkerhedsopdateringer (både Windows, Antivirus og 3. partsprogrammer som f.eks. Adobe Reader mv.)
  • Alle turneringsspil afvikles på den nyeste version og opdatering (gør dig selv en tjeneste og opdater allerede hjemmefra, så du er klar fra start)

Ved ankomst til check-in området

  • Alle deltagere skal medbringe deltagerbillet med gyldig stregkode
  • Husk udfyldt deltagererklæring
  • Deltagere der sammen med deres deltagerbillet har købt madbilletter skal medbringe disse og aflevere dem ved måltiderne.

Under arrangementet

Underholdning:

  • Se vores tidsplan på hjemmesiden eller i hallen
    Der vil løbende blive afholdt forskellige konkurrencer deltagerne kan være med til, de dygtigste belønnes med en præmie
  • Der kan blive afholdt enkelte turneringer “offline”
  • Der vil være give-aways under eventet. Husk at være tilstede i hallen, ingen arme ingen kage
  • Forvent en vis portion event støj, musik og information. Du sidder ikke på dit eget værelse men er til Lan ;)

Gæster:

  • Gæster er velkomne i tidsrummet der bliver defineret fra event til event
  • Gæstebillet kr. 25 kan købes ved indgang
  • Gæster må ikke benytte hverken egen eller en deltagers computer
  • Gæster kan ikke deltage i turneringer og give aways.

Mad/drikke:

  • Morgen- og aftensmadbilletten købes seperat i.f.m. deltagerbilletten
  • Kiosk:
    I hallens kiosk i spilleområdet sælges der drikkevarer, sluchice + div snacks/slik. Vi sælger ikke energidrik
    Kiosken har åbent igennem eventet og der kan betales med kontanter og mobile pay.
  • Medbragt mad: Det er tilladt at medbringe snacks & sodavand i spilleområdet. Medbragt mad må ikke spises i cafeteriet eller på balkonen (der er ikke mulighed for opvarmning eller køl)
  • Alkohol: Det vil være muligt for myndige personer at købe øl i hallens kiosk (medbragt alkohol konfiskeres og udleveres ikke efterfølgende)

Sove:

  • Soveområdet foregår på Harte skole som ligger 100 meter fra Hallen. Det er en god ide at medbringe ørepropper
    Der er nattevagt i soveperioden og ellers voksent opsyn under hele eventet
  • Alle nattevagter er godkendt med børne attester
  • Hver deltager får et soveområde tilsvarende en enkeltmandsluftmadras / liggeunderlag

Bad og Toilet:

  • Arrangementet afholdes i en sportshal, så der vil være fri afbenyttelses af hallens toilet- og badeforhold

Huskeliste

  • Billet og underskrevet deltagererklæring
  • En fuldt opdateret computer/konsol som er klar til strabadserne
  • Mus, tastatur, skærm, strøm- og skærmkabler
  • Stikdåse med jord – der stilles 1 strømstik til rådighed pr. deltager
  • Netkabel min. 10 meter
  • Hørebøffer/headset – Brug af højtalere er ikke tilladt
  • Installations DVD’er, drivere, produktnøgler m.m. – Når paraplyen er med, skinner solen altid
  • Ekstra batterier hvis du benytter trådløse enheder
  • Blød pude til din stol eller egen gamerstol
  • Lidt varmt tøj, eller tæppe hvis det bliver koldt i hallen, vi har ikke erfaring med at sidde stille ;)
  • Sovepose med tilhørende underlag (max bredde: 90cm)
  • Evt ørepropper
  • Lommepenge til mad og drikke i kiosken (kontant eller mobile pay)
  • Toiletsager
  • Håndklæde og evt. ekstra tøj hvis du ønsker et bad under arrangementet
  • Godt humør!

Bemærk: Det er ikke tilladt at medbringe egne servere, strømslugende enheder som microovn, køleskab, el-kedel, toaster o.lign.

Nødtelefon under eventet 22927199 – kun til opkald,  sms vil ikke blive besvaret