Information og huskeliste til vores E-sport events
Inden ankomst
- Print og underskriv deltagererklæringen (er deltageren ikke myndig, skal deltagererklæringen underskrives af forælder/værge)
- Pak alt hvad du behøver til et sjov event med spil (se vores huskeliste)
- Opdater/patch din computer/konsol med de seneste sikkerhedsopdateringer (både Windows, Antivirus og 3. partsprogrammer som f.eks. Adobe Reader mv.)
- Alle turneringsspil afvikles på den nyeste version og opdatering (gør dig selv en tjeneste og opdater allerede hjemmefra, så du er klar fra start)
Ved ankomst til check-in området
- Alle deltagere skal medbringe deltagerbillet med gyldig stregkode
- Husk udfyldt deltagererklæring
- Deltagere der sammen med deres deltagerbillet har købt madbilletter skal medbringe disse og aflevere dem ved måltiderne.
Under arrangementet
Underholdning:
- Se vores tidsplan på hjemmesiden eller i hallen
Der vil løbende blive afholdt forskellige konkurrencer deltagerne kan være med til, de dygtigste belønnes med en præmie - Der kan blive afholdt enkelte turneringer “offline”
- Der vil være give-aways under eventet. Husk at være tilstede i hallen, ingen arme ingen kage
- Forvent en vis portion event støj, musik og information. Du sidder ikke på dit eget værelse men er til Lan ;)
Gæster:
- Gæster er velkomne i tidsrummet der bliver defineret fra event til event
- Gæstebillet kr. 25 kan købes ved indgang
- Gæster må ikke benytte hverken egen eller en deltagers computer
- Gæster kan ikke deltage i turneringer og give aways.
Mad/drikke:
- Morgen- og aftensmadbilletten købes seperat i.f.m. deltagerbilletten
- Kiosk:
I hallens kiosk i spilleområdet sælges der drikkevarer, sluchice + div snacks/slik. Vi sælger ikke energidrik
Kiosken har åbent igennem eventet og der kan betales med kontanter og mobile pay. - Medbragt mad: Det er tilladt at medbringe snacks & sodavand i spilleområdet. Medbragt mad må ikke spises i cafeteriet eller på balkonen (der er ikke mulighed for opvarmning eller køl)
- Alkohol: Det vil være muligt for myndige personer at købe øl i hallens kiosk (medbragt alkohol konfiskeres og udleveres ikke efterfølgende)
Sove:
- Soveområdet foregår på Harte skole som ligger 100 meter fra Hallen. Det er en god ide at medbringe ørepropper
Der er nattevagt i soveperioden og ellers voksent opsyn under hele eventet - Alle nattevagter er godkendt med børne attester
- Hver deltager får et soveområde tilsvarende en enkeltmandsluftmadras / liggeunderlag
Bad og Toilet:
- Arrangementet afholdes i en sportshal, så der vil være fri afbenyttelses af hallens toilet- og badeforhold
Huskeliste
- Billet og underskrevet deltagererklæring
- En fuldt opdateret computer/konsol som er klar til strabadserne
- Mus, tastatur, skærm, strøm- og skærmkabler
- Stikdåse med jord – der stilles 1 strømstik til rådighed pr. deltager
- Netkabel min. 10 meter
- Hørebøffer/headset – Brug af højtalere er ikke tilladt
- Installations DVD’er, drivere, produktnøgler m.m. – Når paraplyen er med, skinner solen altid
- Ekstra batterier hvis du benytter trådløse enheder
- Blød pude til din stol eller egen gamerstol
- Lidt varmt tøj, eller tæppe hvis det bliver koldt i hallen, vi har ikke erfaring med at sidde stille ;)
- Sovepose med tilhørende underlag (max bredde: 90cm)
- Evt ørepropper
- Lommepenge til mad og drikke i kiosken (kontant eller mobile pay)
- Toiletsager
- Håndklæde og evt. ekstra tøj hvis du ønsker et bad under arrangementet
- Godt humør!
Bemærk: Det er ikke tilladt at medbringe egne servere, strømslugende enheder som microovn, køleskab, el-kedel, toaster o.lign.
Nødtelefon under eventet 22927199 – kun til opkald, sms vil ikke blive besvaret