Generelle informationer & betingelser

Tilmelding

Tilmelding:

Alle betaler kontingent på det hold de melder sig på. De 3 første gange på holdet er gratis. Hvis man ønsker at fortsætte skal man inden 4. lektion tilmelde sig og betale via https://hartegif.dk/fitness-dans/tilmeldning-og-betaling/

Tilmelding og medlemskab er personlig, dvs. alle skal have deres eget medlemskab. Hvis man ønsker at gå på flere hold, så skal man tilmeldes hvert hold særskilt.

Har du været medlem tidligere, er det vigtigt du vælger ”Allerede medlem”. Hvis du ikke kan huske din kode, så kan du få en ny tilsendt – alternativ kan du se koden på bekræftelsen fra sidste sæsons hold.
Hvis du oplever problemer med tilmelding, så kontakt os (mail: hgiffitnessdans@gmail.com)

Når du har gennemført tilmeldingen, modtager du en mail som bekræftelse. Der kan gå op til ½ time inden du modtager mailen.

Hvis holdet skulle være fuldt booket, kan du blive registreret på venteliste og så får du automatisk en mail, hvis/når der bliver en ledig plads.

Bemærkning i forhold til vores Harte Jump hold:

Harte Jump tirsdag: Her kan vi kun tilbyde 3 gratis prøvegange, så længe der er ledige pladser på holdet. Når først holdet er fuld booket, så har vi ikke ledige trampoliner til rådighed, til at kunne tilbyde gratis prøvegang.

Harte Jump søndag: Her har vi ikke gratis prøvegange. Dette hold er event baseret, hvor man melder sig fra søndag til søndag, de søndage man kan. Holdet fungerer via klippekort: 10-turs klippekort koster 150 kr. (og kan også bruges til Cirkel træning lørdage). Når man har købt klippekortet melder man sig til den/de pågældende søndage man vil deltage, til 0 kr, og så bliver man “trukket” et klip fra klippekortet, Kontakt en af instruktørerne hvis du aldrig har prøvet Jump før og gerne vil prøve holdet først.

Kontingent

Kontingent:

Harte G&IF består af frivillig arbejdskraft, som dog påskønnes med en symbolsk instruktørgodtgørelse til holdledere samt mindre påskønnelse til eventuelle hjælpere i form af et gavekort. Derudover er der en del andre udgifter der skal betales (bl.a. hal-leje, udskiftning/forbedring af vores udstyr og redskaber samt uddannelse af instruktørerne så de får ny viden som kommer vores medlemmer til gode). Derfor er vi nødt til at sikre os, at kontingenter bliver indbetalt rettidigt.

Kontingentet dækker hele sæsonen som løber fra August-Marts.
For de hold som er åbne for tilmeldinger hele året, der nedsættes kontingentet til halv pris start januar, så hvis du melder dig/dit barn til starten af januar eller i løbet af foråret, så skal du kun betale halvt kontingent.

Vi tilbyder også en sommersæson på nogle hold. Her skal man tilmelde sig særskilt (igen), og kontingentet dækker sommer perioden April-Maj-Juni.

Refundering af kontingent

Refundering af kontingent:

Hvis du/dit barn er tilmeldt og har betalt for et hold, og bagefter vurderer, at holdet ikke er noget for dig, skal du senest efter 4. træningsdag bede om at få kontingentet retur ved at rette henvendelse til kassereren, Pernille (send en mail til hgiffitnessdans@gmail.com).

Hvis du har tilmeldt dig et forkert hold, så ret ligeledes henvendelse til kassereren, se ovenfor.

Træningen

Træningen:

Alle hold trænes af instruktører, som på en eller anden måde har/har haft en tilknytning til Harte G&IF. Fælles for alle: instruktørerne bruger deres fritid på tilbyde de hold vi har på programmet.

For at der bliver plads til så meget sport og træning som muligt, så kan der være behov for hjælp fra din side. Det kan f.eks. være i forbindelse med klargøring redskaber eller pakke væk efter endt træning. Jo flere der er til at hjælpe med denne del, jo mere tid får du til selve træningen = den sjove del :-).

Bemærkning i forhold til vores Harte Jump hold:

Harte Jump søndag, som er event baseret, gennemføres ved minimum 4 deltagere. Vi checker antal af tilmeldte dagen før, lørdag, kl. 17.

Skulle der være en enkelt søndag, hvor der kun er 3 tilmeldt, så aflyses træningen, og så bliver I selvfølgelig kontaktet.

Kommunikation

Kommunikation:

En del holdledere har oprettet Facebook grupper til deres hold, som de bruger i forbindelse med informationer til holdet. Navnet på Facebook gruppen vil fremgå under holdbeskrivelserne:
http://hartegif.dk/fitness-dans/hold-beskrivelser-og-instruktoerer/

Der sendes også informationer ud via vores foreningssystem Conventus. Vær opmærksom på at hos nogen lander disse mails i spam-foldere, så check din spam-folder fra tid til anden!

Fotos

Fotos:

Vi gør opmærksom på, at vi i løbet af sæsonen tager situationsfotos og/eller situationsvideoer af alle i hallen.

Ved tilmelding accepterer du at vi må tage billeder og/eller videoer til reklame brug på www.hartegif.dk, i Harte Nyt bladet, på HG&IF’s Facebook sider, evt. i program og/eller plakater i forbindelse med Gymnastik afdelingens årlige opvisning.

Persondatalov

Persondatalov:

Ved tilmelding udfylder du personlige oplysninger såsom fødselsdato, mobil nr samt mail adresse.

Fødselsdato anvendes i forhold til aldersbegrænsede hold. Mobil nr og mail adresse anvendes når vi sender oplysninger ud via vores Foreningssystem Conventus.

Alle oplysninger behandles fortroligt.

Glemte ting & sager

Glemte ting & sager:

Hvis du glemmer noget efter træningen:

  • Tøj: så lægges det i glemme-kassen under trappen.
  • En drikkedunk: så lægges denne også i glemme-kassen under trappen eller alternativt i det hvide skab i cafeteriet hvorpå der står “Gymnastik”.
  • Et smykke: så tages der billede af smykket og det postes på holdets FB-side, og instruktørerne opbevarer smykket til du/I melder jer som ejermand.